W Infinity każdy znajdzie odpowiednie miejsce dla siebie ze względu na różnorodność stanowisk. Każdego kandydata traktujemy w sposób indywidualny w zależności od posiadanego doświadczenia, predyspozycji, ale przede wszystkim osobowości – nastawiamy się na współpracę z osobami, które są dopasowane do naszego zespołu i wyznają wartości zgodne z naszą kulturą organizacyjną.
Lubisz pisać wnioski o dotacje unijne? – super, my też! Masz duszę marketingowca i głowę pełną pomysłów? – idealnie! Nie straszne Ci są rozliczenia finansowe? – jesteśmy pod wrażeniem!
Zachęcamy do aplikowania, a być może będzie nam dane współpracować ze sobą.
W naszej organizacji posiadamy trzy główne obszary pracy: “zarządzanie wnioskami”, “people and culture” i “marketing”.
Taki podział stanowisk i obowiązków, a przede wszystkim wspólne zaangażowanie wszystkich działów, przekłada się na efekty i sukces naszej organizacji.
W Infinity dążymy do upraszczania wszelkich procesów i procedur – podobnie jest z ścieżką awansu, ponieważ opieramy ją na czterech etapach rozwoju: młodszy specjalista, specjalista, starszy specjalista i manager.
Pozwól, że przybliżymy Tobie poszczególne etapy.
Wykonuje podstawowe obowiązki, które mają charakter bardziej pomocniczy. Zadania są mało skomplikowane i dopasowane do posiadanej wiedzy/doświadczenia. Nie jest zaangażowany w wiele obowiązków na raz – stopniowe delegowanie. Bierze udział w szkoleniach podnoszących kompetencje i z pomocą managera jest uczestnikiem głównych procesów w firmie, co przekłada się na zwiększanie doświadczenia i rozwoju samodzielności.
W zależności od stażu i poziomu rozwoju oraz posiadanej wiedzy, jest możliwy awans na stanowisko specjalisty minimum po roku od rozpoczęcia pracy. Decyzja jest podejmowana na podstawie indywidualnych kryteriów i obserwacji managera/opiekuna.
Wykonuje bardziej złożone i samodzielne zadania. Jego obowiązki zaczynają być znaczące dla pracy działu i organizacji oraz są oparte na posiadanym/zdobytym doświadczeniu i wiedzy. Pracuje według ogólnych wytycznych od managera, ale potrafi sam decydować o priorytetach, czy o kolejności wypełniania obowiązków. Cechuje się większą autonomią i odpowiedzialnością osobistą. Na tym etapie rozpoczyna kontakt i prowadzenie klienta przez poszczególne etapy usług.
W zależności od stażu i poziomu rozwoju oraz posiadanej wiedzy, jest możliwy awans na stanowisko starszego specjalisty minimum po trzech latach od awansu na stanowisko starszego specjalisty. Decyzja jest podejmowana na podstawie indywidualnych kryteriów i obserwacji managera/opiekuna.
Wykonuje złożone i kluczowe dla działu oraz organizacji obowiązki, oparte na szerokiej wiedzy i doświadczeniu. Jest zaangażowany w wiele zadań i obszarów na raz. Pracuje w ramach ogólnego kierunku, nie wymaga otrzymywania wytycznych do wszystkiego, ponieważ sam potrafi zdecydować, co w danej sytuacji/problemie zrobić. Często samodzielnie inicjuje pracę. Wymaga koordynacji z managerem, ale postęp jego prac nie musi być cały czas kontrolowany i akceptowany. Cechuje się wysoką autonomią i odpowiedzialnością. Może być osobą dzielącą się swoim doświadczeniem i wiedzą z osobami na stanowiskach młodszego specjalisty i specjalisty. Posiada stały kontakt z klientami.
W zależności od stażu i poziomu rozwoju oraz posiadanej wiedzy, jest możliwy awans na stanowisko managera minimum po pięciu latach od awansu na stanowisko starszego specjalisty. Decyzja jest podejmowana na podstawie indywidualnych kryteriów i obserwacji managera/opiekuna.
Wykonuje złożone i kluczowe dla działu oraz organizacji obowiązki, a także jest odpowiedzialny za ich wyznaczanie dla reszty osób w swoim dziale. Jego wiedza jest wysoko specjalistyczna, a wieloletnie doświadczenie przekłada się na jakość pracy i rozwój osób w dziale. Wyznacza kierunek pracy działu. Posiada świadomosc budzetową i kosztową, zarządza jakościa Posiada autonomiczność, a także ponosi odpowiedzialność za wszystkich w swoim dziale. Często raportuje post factum.
© 2023 Projekt strony internetowej
wykonany przez: home.pl